قیمت دستگاه پرس پرچ هیدرولیکی

دستگاه پرس پرچ هیدرولیکی

اگر دوست دارید که به پاسخ این سوال برسید و انواع دستگاه های پرس پرچ هیدرولیکی، مزایای استفاده از ان، کاربرد، معایب و ویژگی های کار با این دستگاه را یاد بگیرید این مقاله را مطالعه فرمایید .

در این مطلب خواهید خواند:

  • دستگاه پرس هیدرولیکی چیست ؟
  • مزایای استفاده از دستگاه چیست ؟
  • معایب استفاده از پرس هیدرولیکی ؟
  • کاربرد پرس هیدرولیکی
  • انواع دستگاه پرس هیدرولیک

دستگاه پرس هیدرولیکی چیست و چگونه کار می کند ؟

دستگاه پرس پرچ هیدرولیکی بر اساس اصل پاسکال عمل می کند. دستگاه پرس هیدرولیک از دو سیلندر تشکیل شده که یکی سیلندر اصلی و دیگری اسلیو سیلندر نام دارد که از سیلندر اصلی کوچک تر است. دستگاه پرس هیدرولیک انرژی مورد نیاز خود را از حرکت پیستون های درون سیلندر تامین می کند، سیال ها تحت فشار توسط پیستون وارد سیلندر ها می شود، وضعیت سیال پمپ و شیر هایی جهت افزایش، کاهش و یا حفظ فشار به صورت مورد نیاز درآمده و انرژی لازم را برای راه اندازی دستگاه آماده می کند.

مزایای استفاده از دستگاه چیست ؟

  • دستگاه پرس هیدرولیکی کم ترین آلودگی صوتی
  • شما می توانید سرعت کورس را بنا به مقداری که لازم دارید تنظیم کنید
  • امنیت و قدرت بسیار بالایی
  • به شدت کنترل پذیر و قابل برنامه
  • هزینه تعمیر و نگهداری این دستگاه ها بسیار پایین است
  • قابلیت انجام تاب گیری قطعه مورد نظر
  • قابلیت تنظیم نیروی لازم برای کار روی قطعه
  • دارای قابلیت خم کاری بر روی قطعه

معایب دستگاه پرس پرچ هیدرولیک

  • استفاده نسبتا بالا از انرژی
  • پایین بودن سرعت پیمایش کورس نسبت به دستگاه مکانیکی و نیو مکانیکی
  • احتمال اتش سوزی به دلیل استفاده از روغن های نامناسب
  • اختلال در دستگاه برای تغییرات دما

خرید دستگاه پرس هیدرولیک

کاربردی های دستگاه

پرس های هیدرولیکی می توانند در هر مکانی و برای کار های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، در صنایع فلز کاری رایج ترین دستگاه برای فشار، فشرده سازی قطعات دستگاه های پرس هیدرولیکی هستند. در ادامه به برسی تمامی کاربرد های دستگاه پرس هیدرولیکی می پردازیم :

صنایع ساختمان سازی و ساخت و ساز :

در صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز، تولید ابزار های لازم برای ساخت بزرگ راه ها و تجهیزات حمل و نقل و بخش های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر پروژه ما نیاز به تجهیزات بزرگ و قوی داشته باشد، دستگاه های پرس هیدرولیکی مناسب ترین انتخاب می باشد.

صنایع تولید ریل و راه آهن :

برای ساخت سازه های فولادی برای ریل و یا برای صاف کردن قطعات فولادی برای ریل دستگاه پرس هیدرولیک کار برد فراوانی دارد . از همان ابتدا این نوع دستگاه ها نقش مهمی در تولید قطار های ریلی داشته اند و مهمترین وظایف آن ها تولید ریل های فولادی با شکل و طرح های مختلف بوده.

نفت و گاز :

این ابزار برای ساخت لوله ها و پیاده سازی شکل های بزرگ در صنعت نفت و گاز است که می تواند به بهترین سازه های فولادی شکل بدهد. بیشتر از 30 سال است که این دستگاه ها که وزنی معادل 3 هزار تن دارند در صنعت نفت و گاز به کار گرفته شده اند و به خوبی توانسته اند این کار را انجام دهند.

حمل و نقل دریایی :

طی تحقیقاتی متوجه شده اند که بیش از 300 نوع دستگاه پرس هیدرولیک در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، البته کاربرد این نوع دستگاه در این صنعت بسیار زیاد است و به دستگاه های پیچیده تری نیاز هست. در ساخت کشتی های بزرگ، اقیانوس پیما ها و ابزار هایی برای ساخت اسکله هم از دستگاه پرس هیدرولیک استفاده می شود.

حمل نقل تجاری :

برای پی بردن به این مورد می توانید به سیستم ها، ماشین آلات که در حمل و نقل های جاده ای یا حمل و نقل های هوایی و ریلی توجه کنیم. می توان گفت تقریبا بیشتر قطعاتی که در سیستم ها و ماشین آلات وجود دارند با دستگاه های پرس هیدرولیک تولید شده اند.

راه اندازی خط تولید سرامیک و کاشی :

برای فشرده سازی ذره هایی که سرامیک را تشکیل می دهند از دستگاه های پرس هیدرولیکی استفاده می کنند. می توان گفت که سرامیک های سفالی، معمولی و یا حرفه ای را با استفاده از این دستگاه تولید می کنند. سرامیک هایی که ضد گلوله هستند و برای ایمنی سربازان در موقعیت های خطرناک استفاده می شود هم با این دستگاه تولید می شود.

برنامه های نظامی :

این نوع دستگاه ها برای بارگذاری پوسته ها و سایر کار های مربوط به حفظ مهمات استفاده می شود. در کشتی های دریایی و ناو های جنگی برای تفنگداران دریایی این دستگاه کاربرد فراوانی دارد و می تواند تعمیرات ضروری مربوط به قطعات را انجام می دهد.

انواع دستگاه پرس هیدرولیک

پرس های ایجاد لمینت :

این دستگاه از دو صفحه برای گرم کردن و سرد کردن ساخته شده که با استفاده از آن ها باعث سرعت بخشی به زمان انجام کار می شود. این نوع دستگاه پرس می تواند پلیمر را بر روی کاغذ پرس کند. پرس کارت ویزیت، گواهینامه، کارت شناسایی، جلد کتاب ها و … از کاربرد های این دستگاه است .

پرس های دستی اهرمی :

این پرس در کار های مثل صاف کردن و برش دادن فلزات، تشکیل سوراخ و حک نوشته ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بیشتر در امور سبک تر مثل تعمیر گاه ها با کارگاه های کوچک استفاده می شود. می توان گفت که با دیگر پرس های هیدرولیک فشار زیادی ندارد.

پرس های سی ( C ) فریم :

شکل ظاهری این دستگاه ها مانند حرف C انگلیسی است که کار کردن اپراتور را راحت کرده است، جدا از دستگاه های پرس دیگر این دستگاه دارای چندین فرایند است، این نوع پرس ها فقط شامل یک برنامه پرس کاری واحد هستند. صاف کردن، ترسیم و همچنین مونتاژ قطعه کاربرد های این دستگاه است.

پرس های مونتاژ :

این پرس ها برای مونتاژ کردن و نگهداری قطعات است زیرا نیروی بیشتری از نیروی مورد نیاز مونتاژ قطعات را وارد میکند.

پرس های پاور :

این پرس ها در صنایع بزرگ تر مورد استفاده قرار میگیرد و به دو صورت کلاچی وجود دارد، کلاچ چرخشی کامل و چرخشی منقطع. کار کردن با این پرس ها بسیار خطرناک بوده و به منظور استفاده از آن باید نکات ایمنی لازمه را اجرا کنید.

همان طور که می بینید دستگاه پرس هیدرولیک کاربرد های متنوع و شگفت انگیزی دارد و به جرات میتوان گفت که یکی از بهترین گزینه ها برای کسب درآمد در کارگاه های بزرگ و کوچک می باشد.

قیمت دستگاه پرس پرچ هیدرولیکی

اگر شما تولید کننده محترم قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید با کارشناسان شرکت مدد کار صنعتگر تماس بگیرید و از قیمت دستگاه پرچ هیدرولیکی با خبر شوید. کارشناسان ما همیشه بروز ترین قیمت ها را به شما عزیزان ارائه می دهند. ما در شرکت مدد کار صنعتگر در تلاش هستیم تا محصولاتی با کیفیت تولید بکنیم تا بتوانیم رضایت هر یک از مشتریان خود را جلب کنیم

قیمت دستگاه پرس پرچ هیدرولیکی

گروه تولیدی مددکار صنعتگر انواع دستگاه پرچ مالشی، هیدرولیک و پنوماتیک به صورت اختصاصی و طبق نیاز حرفه شما تولید می کند و می توانید به راحتی طرح اختصاصی برای پرس تجهیزات خودرو و یا هر نوع پرس با ضخامت و قدرت مورد نظر را داشته باشید. گروه تولیدی مددکار صنعتگر با 20 سال سابقه در تولیدات انواع دستگاه پرچ صنعتی توانسته به عنوان یکی از اولین مجموعه های پیشرو در تولید دستگاه پرس پرچ صنعتی در ایران شناخته شود. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با تیم مشاوره مددکار صنعتگر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان : 3692 287 0919 :: 0691 781 0912

چقدر این مطلب را دوست داشتید؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

مطالب زیر را از دست ندهید :

دیدگاه ها بسته شده اند.